Истината ни прави свободни

сряда, 23 ноември 2011 г.

Нови видеозаписи на мои семинари по етика и психология

Казус по Достоевски (2 ч.)

Аз... тяло ли съм?

Дали разбирам своята сексуалност?

Аз тяло ли съм? (2)

За сексуалността и половете

Анализ и обобщение на упражнението по Достоевски

Кога Аз-ът страда? (3)

Какво иска моето тяло?

Упражнение по психологическия казус на Достоевски

Кога Аз-ът страда? (3)

Кога Аз-ът страда? (4)

Анализ на упражнението "Жизнените цели"

Упражнение по етика "Жизнените цели"

Как аз разбирам живота?

Как аз разбирам живота? (2)

Животът, времето, различността

Дискусия "Жизнените цели"

Анализ на дискусията за жизнените цели

Как живея? (4)

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя.

Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

Няма коментари:

Абонамент за списание ИДЕИ